Marketing op onze manier

Een bedrijf moet haar klanten begrijpen, en haar klanten het bedrijf. Dat is nog niet altijd even makkelijk. De uitdaging voor ieder bedrijf is om het juiste te communiceren op het juiste moment. Wat u wilt zeggen, moet de klant aanspreken. Het moet de juiste plaats en tijd zijn om te zeggen wat u wilt zeggen. En wat u zegt moet ergens op slaan.

Uw communicatie moet iets zeggen, bedoelen en aankomen. Het moet een niet gestelde vraag beantwoorden of juist aansluiten op de vraag die wel gesteld wordt. En als het niet om een vraag gaat: wat is dan het doel? En hoe gaat u die communicatie dat doel laten bereiken?

Soms gaat het daarbij om de woorden die u gebruikt – veel vaker is het complete plaatje datgene wat u zegt. Daarbij is het belangrijk dat we ons in uw doelgroep verplaatsen. Wat zoekt die? Wat verwacht die? Waar zoekt die naar? U weet dit zelf al, tenslotte zijn het uw klanten. Laat ons met die kennis het juiste verhaal presenteren. Niet voor u, maar met u.